Home Forums Bijeenkomsten Ontmoeting Kustbeschermers 2017

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  viben 4 maanden geleden.

• Auteur
    Roos Kooiman
    Roos Kooiman
    • Moderator

Ook dit jaar willen we weer iets aan de kust organiseren waar jullie als actieve Kustbeschermers elkaar kunnen ontmoeten. Om ervaringen uit te wisselen, inspiratie op te doen en een glas te drinken op jullie successen. Graag horen we waar heb jij behoefte aan hebt.

We willen namelijk graag iets organiseren dat aansuit op jullie behoefte (al wordt het wel kleinschaliger dan de drie kustontmoetingen in 2016).
    Willen jullie bijvoorbeeld tips horen van andere actieve Kustbeschermers? Of liever proberen de kring van actieve mensen te vergroten en nieuwe mensen te inspireren? Een workshop krijgen in lobby of publiciteit? Of iets heel anders?

We zijn benieuwd!

Roos Kooiman
    Roos Kooiman
    • Moderator

Het idee is een beetje strandseizoen mee te pikken dus als het lukt iets in juni of September.

Is het handig om het (zoals de kustontmoetingen) per provincie te organiseren? En er zijn mooie successen geboekt afgelopen tijd, lijkt me ook goed om aan de orde te brengen. Inspireert enrom!

Ja, een workshop lobby en/of publiciteit lijkt mij niet verkeerd.
    Zelf is deze techneut wel wat wijzer geworden van een spoedcursusje “Politiek aktief” in de avonduren.

Wanneer? Ik zou het over het hoogseizoen heen tillen; september of zo.

Roos Kooiman
    Roos Kooiman
    • Moderator

Bedankt Rob! Ik via andere wegen ook een paar reacties gekregen.
    Ik ga kijken wat we ermee kunnen.

Roos Kooiman
    Roos Kooiman
    • Moderator

Helaas mensen, we hebben maar een enkel bericht gekregen met suggesties en idee├źn voor een bijeenkomst. We hebben daarom prioriteiten gesteld en besloten geen bijeenkomst te organiseren.

Maar ook zonder bijenkomst werken we gewoon samen verder aan onze mooie kust!

Jammer van de weinige reacties voor toch een goed doel. Laten we proberen om dit dan te
    organiseren in het najaar bv oktober zodat een ieder weer opgeladen is na de zomer om
    met goede en nieuwe ideeen te komen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.